Är det nu jag ska säga "aldrig mer"?

 

Nu är jag på väg hem efter en väldigt händelserik dag. Eller för att förtydliga det. Torsdag, natt och en fruktansvärd morgon. Nu är jag mör i hela kroppen, mår sämre än aldrig förr och har ett brännmärke efter en cigg på min läpp...min fina Carro blev knuffad och slant till med ciggen. Haha! Det gör så ont!!

Nu har jag iaf bestämt mig för att aldrig festa såhär igen. Varför gör man det ens när man vet hur fruktansvärt dåligt man mår dagen efter? Eller som för mig och Carro, då det alltid spårar ur totalt tillslut? Jag har iaf ett minne för livet och det med mina två bästa vänner 


Kommentarer
Postat av: KATTKITTY

HAHAHA JAG VET INTE-.. DET ÄR SLÖSSERI MED TID OCH ALLT<3

2013-07-05 @ 19:42:41
URL: http://golddigger.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Jag är på: ALDRIG MER!

Svar: nej hugaligen, ALDRIG MER!
Viktoria Kjellin

2013-07-05 @ 19:47:17
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

2013
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December