we do it for the animals

 
Jag börjar bli väldigt seg med uppdateringen!
Men det har varit ett par galna dagar nu, har haft så mycket fokus på företaget. Men nu kan jag andas för det jag skulle göra klart är klart! En av dessa saker är den här filmen som jag gjorde klart idag. Ni får gärna sprida den på era bloggar, facebook, twitter, ja överallt! Det hade verkligen betytt jätte mycket och det hade varit något som ni kanske skulle kunna bidra till om ni inte har möjlighet att hjälpa de utsatta djuren på något annat sätt. Det är en väldigt liten handling som tar cirka 3 min men som gör så otroligt mycket. Jag ska försöka bli bättre med uppdateringen! Morgondagen kommer vara väldigt lugn, min första riktiga semesterdag sen jag fick sommarlov 
 
Ps/ Jag läser ALLA era kommentarer och alla rör en liten bit av mitt hjärta. Får ett sådant glädjerus i kroppen av alla fina ord ♥ har dock haft lite ont om tid för att svara på dem...men ni ska veta att ni är jätte gulliga och att era ord gör mig jätte glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

2013
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December