I'm bleeding out for you.

 
Jag har haft en svacka nu ett tag där jag bara kände för att ta bort bloggen, ge upp med företaget och bara göra ingenting. Inte ha något som tar emot när jag vill göra vissa saker. På senaste tiden har jag blivit tvungen att säga nej till kompisar när de velat hitta på något på grund av att jag var tvungen att jobba. Jag har inte haft tid att rida Walle och jag har haft ångest innan jag ska rida Åskar på grund av att jag tänkt på att jag måste jobba istället. Men var med mina fina vänner tidigare idag och jag känner mig verkligen 5 ton lättare. Redigerar lite bilder nu från fotograferingen med Fanny i söndags samtidigt om jag kollar på Grey's Anatomy. 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Oh tack så jättemycket, vad gulligt av dig!! :) och fin bild!!

2013-07-09 @ 18:32:58
URL: http://olesenstjej.blogg.se
Postat av: A.L.M.A.S.F.O.T.O.N

sv. Tsen tack!

Jättetuffa bilder det här med hästen. Bra jobbat! :)

2013-07-13 @ 20:45:54
URL: http://almasfoton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

2013
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December