Linköping

Linköping när jag besökte syster för x-antal veckor sedan.
 
Just nu känner jag verkligen bara för att sitta framför ett pll avsnitt. Tänkte gå upp klockan 7 för att få lite jobb klart men kunde knappt hålla ögonen öppna eller ens röra på mig så det slutade med att jag sov till 9 istället. Haha! Blir ALLTID så! Planerna för dagen är att jobba en stund för att sedan vara med lite kompisar ♥ Fötterna känns bättre idag, det är dock fortfarande jätte svullet på ena foten. Men jag hoppas verkligen att det är tillräckligt bra imorgon för att kunna gå promenader eller något annat så att jag får röra på mig. Blir alldeles till mig när jag måste sitta still hela tiden! Hoppas ni får en grym dag mina fina 

Kommentarer
Postat av: Johanna L

Vilka fina bilder, och snygg väska!!

Svar: vad gullig du är, tack!
Viktoria Kjellin

2013-07-04 @ 12:35:00
URL: http://johannalovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

2013
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December