Motljus

 23 mars 2013
 
Bloggade ju ingenting igår. Vilket ni kanske märkte? Haha. Förlåt för det, men kände att jag behövde en liten break. Jag var så otroligt slut i huvudet hela dagen, gick runt som en zombie och kunde inte riktigt göra mig kontaktbar med andra människor. Haha. Brukar ni också ha sådana dagar? Idag mår jag iaf mycket bättre och tur är väl det för mina två närmaste kompisar ska dra med mig till Örebro...de har bokat hotell och allting!
 
Min kompis Daniel sa i tisdags "Viktoria, på torsdag ska vi på gayfest!". Det var sent och jag kollade på en skräckfilm, så jag var lite paralyserad. Men jag sa bara "....okej". Så de bokade hotell där jag och Carro ska sova en natt. Ska bli riktigt kul! Det är kul att göra något spontant och bara åka iväg. Jag började undra när mitt "drömsommarlov" skulle sätta fart ;) Spontana resor, roadtrips, massa minnen. Jag tar med mig kameran, måste börja fota mer än vad jag gör!

Kommentarer
Postat av: Sarah Moberg

sv: tack :)du har väldigt fina bilder på din blogg ^^,

2013-07-04 @ 10:38:36
URL: http://sarahmoberg.blogg.se
Postat av: Ida

sv: Ja det är ju så kul när det går bra :D

2013-07-04 @ 11:02:48
URL: http://idatrofast.blogg.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Vad innebär gayfest, är det en fest för bara personer som är gay? :)

Svar: om jag ska vara ärlig är jag inte riktigt säker...jag är inte gay men mina kompisar drar med mig dit ändå. Haha! Men jag antar att det är en fest där majoriteten är gay :)
Viktoria Kjellin

2013-07-04 @ 11:41:48
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Rebecka

Åh, älskar bilder i motljus! Underbart fin bild dessutom :-)

Svar: älskar också motljus, det blir en sådan härlig känsla i bilden! tack snälla!
Viktoria Kjellin

2013-07-04 @ 18:20:34
URL: http://sandrarebeckabergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

2013
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December