Water

 
Goodmorning sunshines! Önskar nästan att jag sov såhär länge idag, men det gjorde jag inte...
Det blev ett väldigt sent godmorgon inlägg idag då jag gick upp väldigt tidigt för att hänga i stallet och sedan har värmen fångat mig. Haha! Jag är så seg och varm, har aldrig varit såhär trött tror jag...har inte riktigt återhämtat mig än från i torsdags.
 
Har solat och svalkat mig lite i poolen och nu ska jag kolla efter lite inspiration till dagens fotografering! Ska till Fanny, min företagskompanjon, för att knäppa lite kort på hon och hennes islandshäst och sedan ska vi jobba! Kommer bli grymt, är så taggad! En del av mig vill bara lägga mig ner där jag är här och nu men en annan del vill springa 20 varv runt huset och sedan simma 78 varv runt poolen. Nu gnäller hunden på mig, han har precis badat och blir alltid så busig efter det...så ska busa lite med honom nu! Hörs senare, puss 

Kommentarer
Postat av: Mathilda - PHOTOGRAPHS

sv: Tacktack.

2013-07-07 @ 20:06:42
URL: http://bymathilda.se
Postat av: Josäfin :>

Åh så härliga bilder :D

2013-07-14 @ 14:29:26
URL: http://jossanamigo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

2013
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December