Höjdpunkter från gårdagen

 
Carro&Daniel: Har du inte sett grease?!
Moi: Gris? Jo, jag har sett en gris.

♥   ♥   
 
Daniel råkar klämma på min tutte.
Moi: Akta! Jag har ingen bh på mig.
Daniel: Är det därför dem hänger så?
Moi: Men de har haft en tuff natt ok? De har dåliga dagar ibland. Då hänger de mer.
 
♥   ♥   ♥
Daniel ska in på herrarnas och vill att vi ska följa med in och gör därför det då det var tomt där inne. När vi står där inne kommer det in en ung kille med uppspärrade ögon, livrädd. Trodde att han skulle göra både det ena och det andra i brallan. Sedan stammar han fram.

Ung kille: Ni...vet att...det här...är herrarnas va? *Fortfarande med ögon som täckte hela ansiktet*
 
♥   ♥   ♥
 
Vi sitter och äter efter vårt partajande under natten och pratar då om att Daniel fått ett sms inatt där det stod att han inte skulle glömma bort att sitta när han kissade.

Carro: Men vaddå, varför skulle du sitta ner?
Daniel: Men när man är full kan man inte riktigt kontrollera den. Då kissar man ju på sig.
 
Vilket slutade med att Carro tar tag i sin låtsas penis och skriker medan hon okontrollerat viftar på den fram och tillbaka. Sedan kommer jag in och gör samma sak samtidigt som jag skriker "aaah, it's out of control!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

2013
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December