And if my thought-dreams could be seen

 

Bilder från när jag besökte min syster i Linköpng för ett bra tag sedan. 
 
Det ser ut som att jag inte har duschat på 10 år och levt i en kartong i 30 år. Tog en lång sovmorgon idag till klockan 10 och har jobbat lite tills nu. Har så sjukt mycket bilder att redigera och fixa med idag. Har bara fört över bilderna från kameran till datorn och har inte hunnit gjort något mer med dem. Så det får jag hålla på med idag! Tar mig ändå knappt någonstans med mina två små fötter. Det är iaf bättre idag och tror inte att det är en stukning, kändes dock som det igår då det gjorde så ont så att jag skrek rätt ut. Det blir säkert bra snart, hoppas jag! Nu måste jag borsta tänderna, haha! Har varit så inne i jobbet så jag har inte velat sluta. Vi hörs senare, hoppas ni får en grym dag!
 

Kommentarer
Postat av: Lindis

Jobbar du dom fotograf? :-)

Svar: Jag och min kompis startade nyss ett företag som fotografer, då fotograferar vi i huvudsak hästar och donerar pengar till WWF :) Finns mer att läsa på hemsidan, http://photographyfv.webs.com. Kram!
Viktoria Kjellin

2013-07-02 @ 06:00:37
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

2013
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December