Dagboksutdrag #1

Det är konstigt hur ett enkelt telefonsamtal kan dra en uppåt igen. Göra att man återfår balansen. Bara att få höra en röst från någon som vidrör ens hjärta varje dag. Jag är nu stark nog att fortsätta lite till, innan var jag svag och jag blev allt svagare. Det var läge att ha det där samtalet, samtalet där du lyfter upp mig igen. Tar tag i min arm och ruskar om mig. Låter mig känna något annat än smärta. Låter mig för en gångsskull känna att någon faktiskt hade märkt om jag helt plötsligt försvann. 

Kommentarer
Postat av: assala

så himla fint skrivet! Håller med dig!

2013-07-18 @ 17:02:00
URL: http://assalaa.devote.se
Postat av: Linnea

Fin blogg!!! Skulle du kunna kolla på min blogg? Tycker du att min bloggdesign är fin? Så snälla kommentera på min blogg linneahellgrens.blogg.se Tack // Linnea

2013-08-05 @ 10:12:44
URL: http://linneahellgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

2013
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December