Ventilerar mig

 
Hej mina fina ♥
 
Jag blir lika chockad varje gång jag går in på bloggen, även fast jag inte bloggar mkt eller bra så finns det några trogna läsare där. Sitter just nu med min fina hund och skriver i min tankebok, det finns så otroligt mycket tankar i mitt huvud just nu. Jag kan inte vara med i ett vanligt samtal då jag ej får fram något att säga. Detta beror på alla dessa tankar som kryllar i huvudet. Det finns inte plats för några ord. Jag ska bara försöka ventilera ut allt detta idag, så att jag förhoppningsvis kan fungera normalt i sociala sammanhang. Hunden ligger på min arm just nu så det är lite svårt att skriva, haha! Han lägger sig alltid rätt på datorn om jag sitter vid datorn eller rätt på tidningen om jag läser...haha, söten ♥

Kommentarer
Postat av: fleurpetit

vilken söt hund :)

2013-07-31 @ 12:14:17
URL: http://www.fleurpetit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

2013
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December